Zainstaluj agenta Zabbix na systemie Windows za darmo i samodzielnie. Agent monitoruje wyłącznie parametry techniczne sprzętu, zachowując pełny szacunek dla Twojej prywatności.
Zabbix Agent monitoruje wyłącznie parametry techniczne infrastruktury. Oto zakres zbieranych informacji:
Twoje pliki, dokumenty, aplikacje i dane osobowe pozostają całkowicie prywatne i niedostępne dla systemu monitoringu.
Przed instalacją agenta Zabbix musisz posiadać konto w naszym Customer Portal. Portal umożliwia zarządzanie monitorowaniem, dostęp do Zabbix oraz przeglądanie faktür.
Twój email będzie służył jako login do systemu
Hasło będzie potrzebne do logowania w systemie
Pobierz oficjalną wersję Zabbix Agent 2 dla Windows i zapisz plik w dowolnym miejscu na komputerze (można użyć domyślnej lokalizacji Pobrane/Downloads).
Wersja: Zabbix Agent 2 v7.4.1 (Windows 64-bit)
Pobierz Zabbix Agent 2 (MSI)Plik ma około 25 MB. Pobieranie powinno zająć kilka sekund.
Przed instalacją uzupełnij nazwę komputera. Agent będzie działać w trybie aktywnym - to znaczy, że sam łączy się z serwerem na porcie 10051, więc nie potrzebujesz otwierać portów w firewall.
Unikalna nazwa identyfikująca Twój komputer w systemie monitoringu
Uruchom pobrany plik MSI i postępuj zgodnie z instrukcją. Podczas instalacji zostaniesz poproszony o podanie konfiguracji.
Kroki instalacji:
Pierwszy zrzut ekranu: Okno konfiguracji podstawowej - wprowadź wartości jak pokazano powyżej
Drugi zrzut ekranu: Okno konfiguracji PSK - przykład wypełnionych pól kluczami z generatora
Ten krok jest opcjonalny. Możesz sprawdzić czy agent został poprawnie zainstalowany i łączy się z serwerem. Otwórz Command Prompt jako Administrator.
Ten punkt jest tylko informacyjny - nic nie musisz wykonywać. Po zainstalowaniu agenta i wysłaniu kluczy PSK, Twój komputer przejdzie przez automatyczny proces weryfikacji przez administratora systemu.
Dodatkowe zabezpieczenie czynnikiem ludzkim
📋 Proces rejestracji:
Dostęp do dashboardu:
Po pomyślnej rejestracji będziesz mógł monitorować swój system na:
Nasz zespół techniczny jest dostępny w godzinach 8:00-16:00. Jeśli masz problemy z instalacją, skontaktuj się z nami - chętnie pomożemy!
support@inpi.pl